مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 11:452020-12-20بين الملل

بیزینس اینسایدر| 54 میلیون آمریکایی با فقر غذایی و گرسنگی مواجه هستند


یافته های یک سازمان غذایی آمریکایی نشان می دهد که 54 میلیون نفر در این کشور شامل 18 میلیون کودک با ناامنی و فقر غذایی روبرو هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پایگاه خبری بیش از 50 هزار دلار در سال درآمد داشته است.

براساس گزارش ها، بیشترین این افراد از میان جامعه رنگین پوستان هستند که نشان می دهد بیماری کرونا بیش از همه روی این قشر از جامعه آمریکا تاثیر داشته است.

  براساس گزارش پایگاه فوربس، از هر 5 سیاه پوست یا رنگین پوست آمریکایی یک نفر دچار فقر غذایی یا غذای ناکافی است و سه نفر از آنها نیز با عقب افتادگی اجاره خانه مواجه هستند.

  براساس گزارش رسانه های آمریکایی، کودکان نیز شدیدا تحت تاثیر ناامنی غذایی در آمریکا هستند، به طوریکه تخمین زده می شود 18 میلیون کودک یا یک کودک از هر چهار نفر طی شبانه روز گرسنه می مانند که 63 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

آمریکا از جمله کشورهایی است که بیشترین میزان ابتلا و مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا را در اختیار دارد و سوء مدیریت کرونا تاثیر زیادی بر اقتصاد این کشور گذاشته است.

دولت آمریکا تلاش می کند دومین بسته حمایت مالی یک تریلیون دلاری را برای مقابله با تاثیر منفی کرونا بر اقتصاد این کشور مورد تصویب قرار دهد اما این بسته حمایتی تا کنون در کنگره آمریکا مورد تصویب قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیزینس اینسایدر| 54 میلیون آمریکایی با فقر غذایی و گرسنگی مواجه هستند

بیزینس اینسایدر| 54 میلیون آمریکایی با فقر غذایی و گرسنگی مواجه هستند